8 rules to be lean and fit

8 ᖇᑌᒪEᔕ TO ᗷE ᒪEᗩᑎ ᗩᑎᗪ ᖴIT

1) Ben dagelijks actief!

2) Doe krachttraining tussen de 3-6 dagen/week! 3) Focus op je voeding!

4) Geef ook aan rust prioriteit!

5) Vergelijk jezelf nooit met andere!

6) Ken al je prioriteiten!

7) Zet doelen in je agenda!

8) Wees geduldig maar consiquent!

Als het gaat om slank en fit te zijn, moeten we ons concentreren op het ontwikkelen van positieve levensstijlgewoonten die in de loop van de tijd voortdurend tot progressieve veranderingen leiden, in plaats van te zoeken naar oplossingen voor de korte termijn. Te veel mensen richten zich op de rages en snelkoppelingen, maar het draait allemaal om het ontwikkelen van levensstijlgewoonten om echte levenslange resultaten te krijgen. Nu, alleen een disclaimer, “mager” zijn betekent niet noodzakelijkerwijs 5% lichaamsvet. Ik weet dat dat een doel is voor sommige mensen en daar is helemaal niets mis mee, maar mager zijn betekent niet dat je eruit moet zien als een model op de cover van een tijdschrift. U kunt slank zijn op gezondere, meer optimale en ideale lichaamsdelen. Dus gewoontes zoals dagelijks actief zijn en krachttraining 3-5x per week zijn essentieel. We moeten ons ook concentreren op wat we consumeren, omdat het allemaal in de keuken begint. Voedzame voedingsmiddelen zijn de sleutel tot optimale gezondheid en fitness. Een ander belangrijk ding is dat, hoewel hard trainen en goed eten essentieel is, begrip van rust en herstel even belangrijk is. De houding van elke dag hard gaan is fout en werkt niet omdat je je aanpast en groeit wanneer je herstelt. Zorg er ten slotte voor dat je geduldig en consistent blijft en vergelijk je reis nooit met die van iemand anders. Hoe je vorderingen maken op je reis is belangrijk, niet hoe dat zich verhoudt tot die van iemand anders.

Heb ik punten gemist? Laat het me hieronder weten.

Deel deze post:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn