Functional hypertrophy for anti-aging

ᖴᑌᑎᑕTIOᑎᗩᒪ ᕼYᑭEᖇTᖇOᑭᕼY ᖴOᖇ ᗩᑎTI-ᗩGIᑎG

Voor ik dit verder toelicht wil ik uitleggen wat functionele hypertrophy is: ‘ Het vergroten van je spiermassa die functioneel is en niet enkel esthetisch én waarbij ook je maximale kracht toeneemt. ‘

En net die functionele hypertrophy heeft 10 voordelen om veroudering tegen te gaan. ( Dr. Williams Evans heeft hierover een boek geschreven – Biomarkers )

Dus hoe beter de volgende 10 punten zijn bij jou, hoe beter je kan vechten tegen die veroudering. Hoe krijg je deze 10 zaken beter voor elkaar? => Door krachttraining te integreren, en dan de protocollen te kiezen die optimaal zijn om je functionele hypertrophy op te bouwen.

1) Spiermassa

2) Spierkracht

3) Basaal metabolisme

4) Vet percentage

5) Aerobe capaciteit

6) Suiker spiegel controle

7) Cholesterol

8) Bloeddruk

9) Botdichtheid

10) Controle op je lichaamswarmte

Wil je weten hoe je het beste traint voor functionele hypertrophy?

Do Healthy – Think Healthy – Start Healthy⁠

Deel deze post:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn